2009年5月16日

手造膠框眼鏡

一直都好想親手造一副眼鏡, 諗左好耐終於實行!
將一直想做o既畫低。為左另呢個project 唔會變成空頭支票, 設計將製作放第一位,即係以易造為首要考慮, 一切從簡!

造了兩個紙板模型去調較尺寸。


再造o左一個膠o既feel o下點用 d 工具同過程。

一般膠框眼鏡都有一條坑去裝鏡片,呢條響鏡框內則o既坑我花左成個月時間去諗同試, 幾經辛苦終於俾我整到, 可以拿去配鏡片~~~






整個project 都係想感受一o下"手造眼鏡"o既過程, 由開料、裁形到打磨同拋光。全都是人手, 回想好似自從大學畢業之後都無試過造model 喇~~今次仲要造一件用得o既野, 從冇到有, 感覺真好~~


好勒~~大功告成, 跟往就係考驗我勇氣o既時侯: 帶出街~~
但係無論人o地點攻擊佢都好, 我都唔會理, 話哂都花左咁多時間, 話哂都整得咁辛苦, 話哂都洗左o的錢, 話哂都係我個仔, 俾吓面啦老細~~~

沒有留言:

張貼留言